onsdag, mars 23, 2011

Sister oh sister. del 3.

Sister oh Sister

jag vaknar vaknar långsamt. allting är suddigt. jag vänder mej mot klockan, 11.38:am. jag vänder mej om försöker sommna om. efter 3 min, OMG! Charlie! upp ur sängen, på med kläderna, ta mobilen o iväg mot köket.
I köket står mamma o gör gamla hedliga kankadensiska pancakes.

Pattie- Good morning sleepie.
Justin- Morning mome. sa Justin sömmnigt
Pattie-nervous?
Justin- not nervous but exited.
Pattie-hah

Mamma lägger upp en pankaka på min talrik som jag snabbt äter upp, diskar talriken, säger tack för maten. jag går in i mitt rum, sätter mej på sängen, tar fram datorn o surfar ett tag.  till slut kommer jag på att jah skulle ringa christian o fråga om han ville följa med.  men jag har ändrat mej den första tiden med henne vilja vara ensam med henne o mamma, men imorgon kanske vi kan träffas o chilla lite tillsamans, Charlie, Jag, Chaz o Christian. bäst jag ringer o kollar. jag tar up mobilen bläddrar förbi några kontakter tills jag hittar Christian Beadles

Christian-Christiam
Justin- hey christian is Justin.
Christian-hey Justin, waaaaaazuuuuup. sa christian i vanlig ordning
Justin- Do you have time tomorrow?
Christian- yes ofcourse, what are you planing?
Justin-there's someone I want you to meet.
christian- great, so we meets at your house around 10.am tomorrow?
Justin- that's early for christian
Christian-    ba     ha   ! sa Christian sarkastiskt
Justin- great bye
Christian- bye

till chaz behöver jag bara skicka ett sms tänkte jag.
"hey chaz do you want to come over at my place around 11:am tomorrow/ Justin"
de tog inte lång tid innan jag fick svar
"hey Justin ofcourse, see you there"

då var allt klart nu återstor bara att träffa henne själv....

pattie- Justin! we need to leave now the airplane is landing in about 1 hour.

Inga kommentarer: