torsdag, april 07, 2011

Sister oh Sister. Del 9.

Sister oh Sister

Justin- Justin
Scieeper-hey my name is Sieeper and I have your mome her and I want you to give me 500 000 dollar or I shoot her. sa en mystiskt röst som jag kände lite igen.
justin- I'll do anything you ask for just dont hurt her!





Plötsligt hördes Skratt från andra sidan av telefonen.

"Scieeper"- Baha its a joke! sa en röst som inte liknade den innan.
Justin- what?!
"Scieeper"- yeah its Christian chaz and Chalrlie. sa Christian medans han asgarvade.

jag la på o gick in i vardagsrummet och lär låg dom som fulla luffare o asgarvade.
Jag störde mej lite på att Charlie såg ut som en... En... Hora men jag sa inget.

Chaz- April april. sa han o dom "fulla luffarna", Chaz, Christian o Charlie garvade bara mer.
Justin- Really funny! but hey I made you guys pancakes!
Chaz sprang ner med all sin fart eftersom han ÄLSKAR pankakor.
Jag gick ner efter honom o vi tog ganska många brända pankakor på o dränkte dom i sirapp.

Chaz- Christian and Charlie sat in a.... mumlade han retsamt o jag slog honom lätt på armen.
Justin- haha, not!

resten av frukoskten åt vi uner tystnad.
Tills Charlie o Christian kom ner.
Jag kollade på dom o på Charlies hals var det ett sugmärke.
Christian såg att jag såg det o jag stirrade surt på honom medans han lådsades inte om det.

Chaz- mmmmmm Pancakes. mummlade chaz med munnen full av pankakor.
Charlie. yeah i think I'll pass this one.
Justin- why? I made them for you.
Charlie. I'm on Dieat.
Christian- you are NOT fat!
Charlie- but I'll if I eat that!
Justin- *suck*

Charlie;

Jag tog upp mobilen och jag hade fått ett sms, från jag vet att du har hört allt om mej och Natasha Och jag vill bara säg att det är sant men det är dej jag älskar av hela mitt hjärta.
 Och hon betyder inget!
alla hatar mej nu och jag behöver dej!
för alltid din Ponthus.
mina ögon fylldes av tårar och jag kände hur min ilska övergick till ånger.

Justin;
Charlie to up sin mobil o läste länge.
 Jag började prata med christian o chaz om morgondagens konsert.
Plötsligt såg jag att charlie sprang upp till sitt rum gråtandes.
och Christian sprang efter.
jag blev orolig men kunde inte göra nåt åt det.
 det är säkert typ mens eller nån annan tjej sak, tänkte jag.
vi satt där länge men sa ändå inget.

Charlie;
jag sprang up på mitt rum o la mej på sängen som var täckt av justin kläder.
jag kände en hand på min rygg, Christian.
Jag försökte säga vad det va men kunde.
Till slut fick jag fram;

Charliei need to break up with ponthus, my boyfriende.
Christian-You have a boyfriende?! sa christian förvånat.
jag suckade och orkade inte förklara.
jag kände mej usel!
jag var fan inte bättre än Ponthus!
jag kände mej svag men var ändå tvungen att göra slut så jag tog up mobil och skrev;
Jag har inte heller varit ärlig igår var jag otrogen med en kille, Det är slut...
Innan jag skickade medlandet visade jag texten för christian.
Han förökte läsa texten
Christian- >"¨Dettt eärr sllliuut¨"<
charlie- right no swedeish. sa jag besviket
Christian- haha- vi skrattade länge. Hur kunde han alltid få mej på bättre humör.
jag skickade sms;et, det var lite tungt.
precis efter fick jag ett sms, det var en bild på Natsha och hon hade skrivit; jag tog nyss din kille
jag brydde mej inte om att svara utan jag satte mej up och lutade mej mot christian.
Jag kände hur hans hand sakta kröp sig under min tröja och in i min behå, Jag förstog vad han ville och jag ville jag med men jag kunde inte, inte nu iallafall.
mer o mer kände hur han klämde på mitt högra bröst, jag var tvungen att avbryta.

Charlie- NO! I cant. not now.
Christian- i understand but if you change your mind theres a party tomorrow after the consert on the  beach one hour frome LA. a beach party. I could drive you there. sa christian flörtigt.
Charlie. I'll be there! i promise!
Christian- great, so if you go home from the consert right when its finished you will have time to fix your make up and all that "lady stuff"
Charlie- yeah.
Christian- maybe we should go down now?

vi gick ner och där satt justin och chaz och pratade om selena
Men stämningen blev bara bättre o bättre efter att tiden gick.
när klockan var ca 16;34 sa Chaz att hav var tvungen att gå.
Christian svarade med att han inte hade någon skjuts så han var tvungen att åka med honom men innan han gick kysste han mej på kinden o viskade ; "see yah tomorrow".
jag svarade inte utan bara log.

Justin;
När både Christian och Cahz hade gått kände jag en lättnad men den försvan snabbt när min mobil ringde, Mamma.

Justin- hey mom.
Pattie- Hey justin, I'll bee staing here longer the thought but you will take care of your little sister right?
Justin- yes ofcourse.
pattie-Great. sa mamma lättat
Pattie- can I speak to Charlie?
yeah, jag gav mobil till Charlie o dom började prata.

Pattie- Hey, how are?
Charlie- hey great, but I have a question.
Pattie- what my dear?
Charlie- theres a party tomorrow after the consert, and i'm wondering if i could go.
Pattie- yes ofcourse if you want to.
Charlie- oh thank you soooooooo much!
Pattie- haha, your welcome.
Charlie- thanks agian and good bye.
Pattie- bye.

15 kommentarer:

Diana sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Gahhaanna sa...

@Diana tack för din komentar men Reklam för andra sidor förutom WWW.Justinbiebernoveller.webblogg.sär ej tillåtna på denne sida.

carro sa...

sååååå braaa meeeeeeeeeeer!

Moa sa...

begåvad eller vad?!

And¨rea sa...

sjuuuuuuuuk braaaaaa! meeeeeeeer!

And¨rea sa...

sjuuuuuuuuk braaaaaa! meeeeeeeer!

Nina Bieber sa...

meeeeeeeeeeeeer!

Hanna sa...

ÄLSKAR den!

Anonym sa...

blir inte mycket bättre!

Anonym sa...

hände inte så mycket i denna men men.

nån Beliber sa...

ny läsare! men gillar den redan!

Esther sa...

Haha, I know your secret!!
Du vet.. ;)<3

Anonym sa...

Bra!! Men kanske kan du lägga ut lite oftare då skulle de vara pricken över i :D

Längtar till nästa! :)

Anonym sa...

Varför uppdaterar du inte ofta för :(:(?:'(

Madde sa...

Måste bara fråga är det en Christian novell, eller kommer han bli kär i sin syrra, fattar noll. Tacksam för svar!