måndag, april 18, 2011

Sister oh Sister. Del 10.

Tonight Sister oh Sister!

Pattie- Hey, how are?
Charlie- hey great, but I have a question.
Pattie- what my dear?
Charlie- theres a party tomorrow after the consert, and i'm wondering if i could go.
Pattie- yes ofcourse if you want to.
Charlie- oh thank you soooooooo much!
Pattie- haha, your welcome.
Charlie- thanks agian and good bye.
Pattie- bye.

<><><><>
<>
<><><><>
Justin



Charlie.
Overboard.
Charlie;

Jag gick upp, bytte om till pyamas.
Justin  var kvar där nere och pratade tydligen fortfarande med mamma i telefonen om han inte tyckte att jag borde gå men det spelar ingen roll om han övertyger mamma att jag inte fårgå på festen jag har redan lovat christian och jag ska komma ditt på ett eller annat sett.
Jag gick till badrummet och tvättade snabbt bort sminket.
När jag kom in till sovrummet satt justin på sängen.
och grät?  Jag gick fram till honom och tog hans hand.

Charlie- Justin? sa jag försiktigt.

Justin:

Charlie gick up när hon hade pratat klart med mamma.
 Jag tog mobilen och mamma lät glatt lycklig men ändå besvärad.

Pattie- justin, yetserday I started to feel very sick and my stomach hurted and I got a big headake so I got to the hostpital and they say I have a serious sickness and I need to stay here at least a year.
Justin- what?!
Pattie- yeah but now my headake starting to come back and I need you to take care of you littlesister.
Justin- yea ofcourse. Now you need to resy mom love you bye-
Pattie- love you to.

Jag la mobilen i min ficka och kände att jag grät.
Jag sprang up till mitt rum och la mej på sängen.
jag hörde att någon öppnade dörren.
Charlie kommer inn.

Charlie- Justin. sa hon.
Justin- mom is not comming back. sa jag medans jag snyftade.
Charlie- what, she's dead?! sa hon försträckt
justin- I dont want to explain.
Charlie- okay.

vi la oss i sängen under tystnad och jag somnade snabbt.

Charlie;

det var tidigt på morgonen men justin var tydligen redan uppe eller inte han sov på golvet.
jag gick ner för trappan och tog en macka.
Justin kom ner för trappan och han hade morgonfrilla.

Justin- Goodmorning, Whats the clock?
Charlie- Morning, 8:45.
Justin- oh man, Scooter should bee here to pick me up in about 13 minutes.
Charlie- What!

både jag och justin skynda oss up byte om och medans justin gick ner och åt frukost sminkade jag mej.
Efter precis 13 minuter kom Scooter.
Vi satte oss i hans bil på vägen till Arena åkte vi förbi en massa skyskrappor som jag förundrat tittade på med stora ögon.
Varken Justin eller Scooter förstog varför det var så specielt men sånt har vi inte hemma i svergie.¨
När vi var framme köade fans vid grinden och fans sprang efter oss en tjej drog mej i håret, Aj.
Vissa andra skrek bitch åt mej.
 Dom trodde nog jag var Justin flickvän eller något.
Vi började genast sätta igång med att träna när vi kom ditt.
Jag hade aldrig sätt något så storslaget i hela mitt liv, Fantastiskt.
Vi sjöng overboard några gånger och det gick ganska bra.
Jag fick träffa Justin sånglärarina som var sträng men rättvis.
när konserten hade börjat kände jag en klumpp i magen, jag var nervös även fast Overboard var sista låten.
Backstage satt jag och Christian och åt Spanaska jordgubbar i grädde och choklad, mmm.
En kvinna vinkade in mej.
Det var dags att sjunga.
jag stog vi en trappa mot scenen och väntade på signalen från Justin.

Justin- Charlie come up here. sa Justin andfått.

Vi började sjunga och det gick sådär.

När vi hade gått av scenen och alla fans gått sa Justin.

Justin- good jobb there.
Charlie- Nja but thanks.
vi båda log.

stunden avbröts av att Jag hörde Christian ropa och jag såg han kom springandes.

Christian- Hey Justin are you with us?! ropade Christian för högt.
Justin- what?
Christian- the beach-party.
Justin- uhm what?
Charlie- nothing lets just go now Christian.
Christian- but should'nt you go home and do allt that lipstick and dress thing you all laides do?
Charlie- I thought you and me could go to a mall and you know by some things and then we could go to a makeup salong pr something?
Christian- uhm sure,
Det var som att Justin hade dragit sig ur samtalet.
 Precis när jag och Christian var på väg ut tof justin tag i min arm och viskade;
Gör inget dummt nu.
Jag svarade inte utan gick bara iväg.

jag mötte Christian ute och han brasst i skratt.
Charlie- what?
Christian- I dont have drive-liecens but I have a car, Baha.
Charlie- not funny. How are we gonna get to the city?
Christian- take a taxi?
Charlie- *suck* okay.

Christian vinkade in en taxi och vi satte oss.
Bil turen var ca 15 min och inder den tiden satt jag och Christian i Taxin och jaa... Hånglade.
När vi kom fram hade mitt sugmärke blivit större.
Vi till ett par affärer innan jag hittade den perfekta kläningen.
Jag hade visat upp ett bar andra som var hundra gånger snyggare och prydligare men han hade alla gånger påmint om att det var en strand-fest ingen gala.
men vi hittade en klänning som dög den var vit och enkel.
och samtidigt som vi köpte den köpte vi eller ja Christian ett nattlinne.
vi åkte ner till en smink salong och vi eller jag bad bara vattenfasta makeup grejs
Efter det gick vi ner till festen, Där såg vi en massa kändisar, T.ex Katy perry, Rihanna, victoria Beckhan och många fler.
vi träffade även på några fans till christian.
Några trevliga tjejer eller inte mot mej men mot Christian, Mej gav dom bara dumma blickar.
kvällen gick och vi hade jättekul.
när klockan slog ca 22:00 sa christian.

Christian- Should we chek in on a motell?
Charlie- why I'm not tired?
Christian viskade lågt och samtidigt sexigt;
you know.
Charlië- Right.
Christian- I kow a Motell down the block.¨
Charlie- Oright.

vi började gå inte under den tystnad jag trodde att det skulle vara.
vi kom fram till ett motell och christian skötte snacket. egenligen får man väl inte cheka in på ett motell när man är under 18? Men men.
Vi gick in till rummet vi hade blivit tillägnad.
det var lyxiagre än vad jag hade föreställt mej.
Christian la sej på sängen.
Jag kom på att vi hade köpt ett nattlinne.
Jag gick in på toaletten och satte på mej nattlinnet.
när jag kom ut såg christian på mej med stora ögon.
Han tog av sej kläderna och ja.
Det var underbart.

Justin:

När dom båda hade åkt stog jag ensam kvar.
Kenny la sin arm på mej och sa att det var dags att städa.
Vi städade HELA arenan och när vi var klara skulle Kenny köra mej hem.
vi satte oss i bilen men kenny åkte åt fel håll.

Justin- Where are we going?
Kenny- to the beach-party.
Justin- What? Why?
Kenny- You have been working so hard and I though could use a break.
Justin- aaaaww dude! how sweet! sa jag skämtsamt
Kenny- haha.

när vi var framme var stället helt fult. Men ingen Christian eller Charlie.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jättebra, men "up" stavas med två "p" och "What's the clock?" stämmer inte. Skriv mer!!

Anonym sa...

Bra!! <33 Längtar till nästa! <3 :D

Anonym sa...

aaaaaas bra! meeeeeeeeeer!

Ebba sa...

meeer!

mimmi sa...

så häääääääääääääääääääääääääääääär
bra! <33

Clara sa...

Catlin Beadles borde vara med! annars toppen!

Anonym sa...

MEEEEEEER!! :D <3

Madde sa...

Asbra! :D

Anonym sa...

Varför lägger du inte ut mer?
Jag går in varje dag och tittar om du har lagt ut men inte.
Hoppas nästa kommer snart :)

alice bieber ;D sa...

skiet bra meeeer <3<3<3