söndag, mars 27, 2011

Sister oh sister.Del 5


Meating you Sister oh sister


Charlie- Hey


Pattie- Hey.

 Mamma gick fram till den unga flickan o tog hennes väska.
Flickan hade blond vackert hår med en rosa slinga o solglasögon, grå kofta, svarta tights o en svart väska.
 jag hade inte ens hunnit tagit av mej hörlurarna innan hon stog där framför mej.
 Hon förstog nog nu att de inte var något sammanträffande o att jag var hennes bror.
 vi tittade länge på varandra.
 hon betraktade mej med tårar i ögonen o snart fylldes mina med.
 jag tog ett steg framåt o hållde om henne hårt. vi båda grät floder o jag kände hennes värme.
 till slut blev mamma lite "avundsjuk" o ville också hålla om henne så hon puffade lite lätt på mej o chestikulerade att jag skulle flytta på mej det bar imot att släppa henne men till slut tog mamma henne i handen o drog henne imot sig.
 det tog ett tag innan nån sa något.men till slut bröt mamma nyfiket isen.

Pattie- so, how are you?
Charlie- I'm little hungry. sa charlie, de hördes att hon inte brukar prata engelska hon bryter lite nordiskt.
Pattie- we'll eat soon but first do we want too some things about you.

vi satte oss på samma bänk som jag o mamma satt på innan när vi väntade på att planet skulle landa. jag hade fortfarande inte sammlat mej än o inte vågat säga nåt jag visste ju inte hur hon skulle reagera.

Charlie- well my name is Charlie Hansson or well bieber now I guess, sa hon skämtsamt o tittade på mej med allvarliga ögon medans munnen log.
Pattie- haha, if you want to? tell os more. sa mamma nyfiket
Charlie- yes ofcourse. well I live or lived in Sweden in solefteå in backsvägen. sa hon o pustade ut
Pattie- oh sweden thats a nice places. sa mamma utan att egentilgen veta något om landet.
Charlie- yes but iys verry cold when I left it was -31c and snow upp to my bellybottom. sa hon utan att överdriva.
Pattie- what! pattie som själv aldrig hade sett snö blev helt förrvirad av allt.
charlie- now tell me something about you guys. sa charlie entusiastiskt
Pattie- well we have a really boring life, we never go out and we live in a really small appartment. sa mamma skämtsamt
*vi skrattar*
pattie- well I have to talk to kenny and check that evrything is as its should be, I'll be back soon.
Justin-okey. sa jag lite glatt, nu skulle jag äntligen få vara ensam ett tag med henne.

Charlie- so justin bieber huh? sa hon intreserrat
Justin- yes, Charlie Hansson huh? sa jag skämtsamt
Charlie- haha yes, but from now on Charlie hansson Bieber.
 vi båda skrattade lite.

Justin- so do you have a boyfriende? sa justin så som en storebror ska säga.
Charlie- well yes. sa hon glatt
justin- And he's name?
Charlie- Ponthus
Justin- I'm gonna go to his house and knock the shit out of him, *skrattar*
Charlie- *garvar*

 vi satt länge o pratade även faste de bara kändes som 5 minuter efter ett tag kände jag att de vibrerade, de ringde.

Justin- Justin bieber really bussie.
kenny- sorry to distrubing you but theres some problem over here.
justin- o right I''l Come, hello, hello? helleo!?
nån hade lagt på.

Justin- we have to go to the louunge. sa han iriterat
Charlie- okey, sa charlie problemlöst

när vi hade kommit halvvägs hörde vi en massa röster o när vi komm framm såg vi en massa av skrikandse fans som hade tagit framm deras mobiltellefoner o filmade oss. vakterna hade satt upp avspärrningar så att ingen skulle kunna röra oss.
 och där framför stog selena gomez o log onskefullt

Selena- hey justin, look what I got for you.

Inga kommentarer: